Weer een week voorbij gevlogen

31 augustus 2015 - Craiova, Roemenië

Weer een update van het front…

Er zijn weer de nodige dagen voorbij gegaan. Dagen met veel uren werken maar natuurlijk ook momenten van ontspanning.

Verleden week heb ik de hoofd dirigent ontmoet van het concertgebouw in Amsterdam die hier vaker als gast dirigent -en docent naartoe komt. Was erg gezellig. Een aantal keren wat gaan eten en drinken samen. Gisteren gaf hij een optreden en heb ik werkelijk waar een geweldig mooi klassiek concert gezien. Heb dan ook maar voorgenomen om wat vaker naar het orkest gebouw te gaan voor optredens.

Na afloop zijn we nog een borreltje gaan drinken met een aantal muziekanten. Het leuke is dat deze week een aantal festivals tegelijk plaats vinden. Hierdoor bruist het in de stad. Overal is wat te doen en het is gewoon erg gezellig overal. Terrasjes vol en je kunt over de hoofden lopen.

Verder hier alles z’n gangetje. Eind deze week zal het eerste afdelingshoofd me gaan ondersteunen vrij snel gevolgd door de rest. Daar zijn we nu behuizing voor aan het zoeken. Vrijdag heb ik afspraken in Bucharest en zal ik waarschijnlijk combineren met Robert Hoogenboom op te halen van het vliegveld die vanuit Maastricht hier (waarschijnlijk) naartoe zal komen om lezingen te geven. Dit hangt nog even af van een privé situatie bij hem maar zal ik snel genoeg vernemen.

Tevens ben ik nog op m’n auto aan het wachten. Ik hoop en verwacht deze wel snel te krijgen. De eigenaar is nog aan het onderhandelen met 2 garages omdat er meerdere auto’s aangeschaft moeten worden. Nou ja, ik hoor het wel. Gelukkig woon ik in het centrum en zijn taxi’s ontzettend goedkoop dus ik red me wel voor het moment.

Qua werk is het erg druk. Alles begint vorm te krijgen en ben af en toe wel trots op mezelf wat ik weg gezet krijg. Nou moet ik er wel bij zeggen dat ik met een aantal belangrijke zaken wat hulp heb gehad van mensen die veel ervaring hebben met het openen van hotels dus daar ben ik ze erg dankbaar voor.

De komende dagen mag ik met geld gaan smijten..hahaha… Ik verwacht voor ongeveer 1 miljoen Euro uit te gaan geven in de komende 4 tot 6 weken… Maar eens kijken of de eigenaar wit weg zal trekken want het is wel te merken dat ze sommige zaken onderschat lijken te hebben.

Maar goed, we gaan weer een nieuwe leuke maar zware week in en heb het goed naar m’n zin. Het zware aftellen is begonnen en verwacht Sabrina met kids en Marielle hier over 24 nachtjes… :-) . Ik verheug me erop hun te laten zien hoe ik hier woon en leef en natuurlijk wat van Craiova en het hotel te laten zien. Nog even geduld!

Ik zou nog meer kunnen vertellen maar moet eerlijk bekennen dat ik een aantal zaken ook alweer vergeten ben door de drukte. Ga nu ook weer verder met werken. Heb genoeg te doen. Hoef me niet te vervelen...

Groetjes, vanuit een extreem warm Craiova...

1. Marijke:
    31 augustus 2015
    Fijn te lezen dat het goed gaat. Suc6! Veel groetjes uit Gebrook.
  2. Gitty:
    H
  3. Gitty:
    31 augustus 2015
    Ik ben super trots op jou!!!u