Het gaat beginnen!

3 september 2015 - Craiova, Roemenië

Zo ondertussen gaat er geen dag meer voorbij zonder hectiek. Het is continue druk en blijft druk. Niet geheel verwonderlijk natuurlijk!

Er staat de komende dagen heel wat te gebeuren. Ik ben in afwachting van een aantal grote offertes die snel goedgekeurd moeten worden en waarvan ik natuurlijk ook hoop dat de prijzen goed zullen zijn. Ik heb bijvoorbeeld een meubelmaker opdracht gegeven alle meubels te ontwerpen voor de kantoren. Deze worden volledig op maat gemaakt. Als ik dit uiterlijk morgen goed kan keuren zullen de eerste meubels volgende week geleverd gaan worden ongeveer gelijktijdig dat men tapijt gaat leggen in die ruimtes, dus een goede timing maar ook nodig omdat we de kantoren hard nodig zullen gaan hebben.

Aanstaande zondag zal het eerste afdeling hoofd arriveren en maandag beginnen. Tussendoor heel veel sollicitatie gesprekken en werken aan 1001 verschillende zaken. De volgende week zullen de meeste afdeling hoofden arriveren waarna ik taken zal gaan verdelen. Dan gaat het echt beginnen waarbij we snel progressie zullen gaan maken. Ik vind het nog moeilijk in te schatten of het gaat lukken om op tijd open te gaan maar goed, over 2 weken denk ik daar wel een antwoord op te kunnen geven.

Morgenvroeg vertrek ik naar Boekarest samen met de Director of Sales en Marketing. We hebben wat afspraken met travel agents en moet ook nog een presentatie daarvoor voorbereiden.. Gaat nog een leuke worden! hahaha. Daarna nog een aantal afspraken en zal in de avond weer terug komen.

Zondag ochtend ben ik de belangrijkste spreker op een bijeenkomst bij de burgemeester in verband met de ambitie van Culturele Hoofdstad 2021. Men wil graag weten hoe Maastricht daarmee om ging en leren van onze fouten maar ook wat daarna gebeurde op het gebied van cultuur. Eigenlijk zou een spreker uit Maastricht komen die ik had geregeld maar die moest vanwege privé omstandigheden afzeggen. Deze helpt me wel met alle informatie en zal zaterdag avond dit uitwerken zodat ik de presentatie zondag ochtend kan geven. Heel erg leuk en spannend want heb dan ook aansluitend een gesprek met de burgemeester over het hotel, citymarketing, enz.

Ondertussen nog maar 21 nachten tot Sabrina, Marielle en kinderen hier zijn, helaas met uitzondering van Colling maar goed, snap erg goed dat dit erg heftig zou zijn, zeker een eerste bezoek.

Dus...de komende dagen weer leuke dingen in het vooruitschiet en vanaf volgende week weer actief leiding gaan geven aan een team waarbij we met z'n allen die opening waar moeten maken! Spannend!

Iedereen een heel fijne dag en weekend alvast toegewenst.

La revedere!

1. Marijke:
    groetjes!!
  2. Sabrina:
    3 september 2015
    We tellen heel hard af om naar je toe te komen!!!
    De kids gaan een kalender maken en de dagen afstrepen!
    Love you!! X
  3. Marielle:
    3 september 2015
    De tijd vliegt voorbij (zeker nu je het zo druk hebt) en voor je het weet kun je sabrina, morgan en Jullian in je armen sluiten!
    Tot snel!
    x
    ps: zorg je ook voor zo'n goed weer als wij daar zijn. ;)
  4. Hans:
    Geweldig Marcello
    IK heb nog een aantal tips waar je ook met de Burgemeester nog zou kunnen gaan overleggen.
  5. Hans:
    3 september 2015
    ik bel je daar morgen over