Het weekend voorbij...

5 oktober 2015 - Craiova, Roemenië

Weer een nieuwe week begonnen. Ondertussen alweer druk aan het aftellen tot Sabrina weer naar hier toe komt samen met Marcel, Collin & Julian. Een heerlijk vooruitzicht!

Dit weekend eigenlijk ff rustig aan gedaan. Vrijdag met het management team op stap geweest en dirigent Theo Wolters die weer in Craiova was. Erg gezellig maar weer veel te laat.

Zaterdag gewerkt en maar eens wat gewassen en gestreken gevolgd door, hoe kan het ook anders.... de zondag. ;-). Gisteren maar eens een bioscoopje opgezocht. Zo er achter gekomen dat er nog een shoppingmall is en een gedeelte van Craiova wat ik nog niet had gezien. Ik ben aan het overwegen om volgende week zondag dat gebied wat verder uit te gaan zoeken of wellicht naar de Donau delta te rijden om eens te zien of daar wat toeristisch te ontdekken is al vrees ik van niet. Overal waar ik zoek op internet blijkt dat de toeristische gebieden wat verder weg zijn. Maar goed, dat zien we volgende week wel weer. Op zich ligt het niet zover weg (zo'n 70 KM) maar weet ondertussen wel dat je daar gemakkelijk 2 uur op kunt rijden dus ik zie wel.

Deze week weer veel afspraken opstaan en weer wat belangrijke besluiten die genomen moeten worden. Vanaf deze week gaan we ook beginnen met de hele IT inrichting (software matig). Gezien de grote hoeveelheid programma's en de beperkte ruimte qua tijd zal alles gelijktijdig gaan lopen. Verre van handig maar goed, niks aan te doen. We moeten het maar laten slagen, geen andere optie.

Afgelopen weekend ook wat foto lijstjes gehaald voor de leuke foto's die ik van Sabrina had gekregen van haar en de kinderen. Deze heb ik op kantoor gezet, is ineens een stuk gezelliger hierbinnen...hahahaha

Iedereen weer een fijne week!

1. Marijke:
    5 oktober 2015
    Jij ook ...bon siman! Was al bang dat je aan het vervelen was.
    ;-)