Een update sinds lange tijd

29 oktober 2015 - Craiova, Roemenië

Ondertussen weer redelijk wat tijd voorbij gegaan sinds m'n laatste update. Er is eigenlijk teveel gebeurt om allemaal op te noemen. Er zijn ups and downs geweest. Redelijk wat problemen met de administrator van het bedrijf  wat tot redelijke escalaties heeft geleid. Uiteindelijk heeft de eigenaar van het hotel wat gesprekken met ons gehad en is de rust (tijdelijk) weder gekeerd. Ik leg het allemaal wel eens uit hoe het zit.

We hebben de opening van het hotel wat verder uitgesteld. Dat wil zeggen dat we wel het feest hebben op 7 november van de zoon van de eigenaar maar eigenlijk is dat ook al te snel. We zijn simpelweg nog niet klaar. De bouw gaat te langzaam waardoor het operationeel team ook redelijk vast zit en maar beperkt voorbereidingen kan treffen. De balzaal is wel klaar op paar details na, de lobby is ook bijna klaar, receptie wordt nu gemaakt en zal naar alle waarschijnlijkheid volgende week maandag of dinsdag af zijn en de eerste verdiepingen zijn zo goed als klaar.

Nu gaat het wat dat betreft echt spannend worden want langzaam maar zeker gaan we dus meer en meer op de vloer doen.

We hebben wat feesten tussendoor maar verder zal het hotel gesloten blijven voor alle overige gasten. Zoals ik het nu zie zullen we de voordeur openen vanaf 18 november in de middag met de soft opening op de 24ste. Hier zal behoorlijk wat pers bij komen kijken.

Het loopt verder storm met de aanvragen. Er zijn zo verschrikkelijk veel aanvragen dat we het letterlijk niet bij kunnen houden. Iedere aanvraag is gewoon direct voor minimaal 200 man feest. Net een overeenkomst gesloten voor 500 nachten op jaarbasis en zal ergens volgende week of de week erna eindelijk de regionaal directeur van Wizzair spreken om zo ook zijn crew hier binnen te krijgen.

We doorlopen een stormachtige periode maar ben overtuigd van het succes van het hotel.

Om prive ook maar wat te doen en mensen te leren kennen heb ik besloten om lessen te gaan volgen voor Paramotor. Binnenkort moet ik naar Bucharest toe voor m'n vliegmedische keuring te doorlopen en zal daarna snel beginnen met lessen. Met een beetje geluk zou ik volgende zomer gebrevetteerd kunnen zijn en dus op een zeer goedkope manier hier kunnen rondvliegen. Daar heb ik erg veel zin in om eerlijk te zijn.

Nu, net een berichtje van Sabrina ontvangen, ben ik in afwachting van haar samen met de jongens & Marcel om naar Craiova te komen. Erg veel zin in. Het begon toch weer lang te duren en baal wel een beetje dat ik niet ff tussendoor op en neer kan naar Cadier en Keer.

Ik word oud..... de afgelopen periode steeds meer last gekregen met lezen. Eerst dacht ik dat het van de vermoeidheid zou kunnen komen maar deze middag toch maar even m'n ogen laten testen. Ja hoor... Pauw heeft een leesbril nodig! Verdoeme! Heb dus maar meteen een bril gekocht maar die zal maandag of dinsdag pas klaar zijn. Sabrina heeft geholpen met uitzoeken. Allemaal foto's en filmpjes via Whatsapp en keuze was gemaakt. hahahaha

Dit weekend gaan we samen leuke dingen doen. Marcel had al wat plaatsjes gevonden waar we naartoe konden gaan dus dat misschien maar eens nader gaan bekijken.

Morgen nog een druk dagje werken en in de late namiddag..... :-)

Uiteraard zal na vertrek wat leuke foto's weer uploaden.

Groetjes, Marcello

1. Marijke:
    29 oktober 2015
    Leuk, weer nieuws uit Craiova. Dacht al dat je aan de winterslaap was begonnen. ;-)
    groetjessssss