Een update!

22 augustus 2015 - Craiova, Roemenië

Er zijn ondertussen een aantal dagen verstreken sinds mijn laatste verslag. Er is wat dat betreft dan ook niet zoveel te vermelden daar ik eigenlijk alleen maar heb gewerkt , met Sabrina & kids vis Skype heb gesproken en geslapen.

Het werk is erg leuk te doen maar merk wel dat ik tegen erg veel muren oploop. Dit deels door communicatie en deels doordat men erg onderschat wat er allemaal moet gebeuren om een hotel operationeel te krijgen. Daarbij heeft men ook de te verwachten personeelskosten veel te rooskleurig ingeschat waardoor ik (nog voordat personeel is aangenomen) al aan het kijken ben hoe ik de hierarchy efficiënter kan maken en dus ook goedkoper. Maar goed, het is een geweldige uitdaging en stappen worden gemaakt.

Vandaag weer aan het werk gezien de grote hoeveelheid en zal ook morgen nog een aantal uurtjes aan werk besteden. Maandag en dinsdag zullen erg drukke dagen zijn. Ondertussen heb ik een team samengesteld waar ik uiterlijk begin volgende week aanbiedingen aan wil gaan doen.

Maandag zal ik naar Boekarest vertrekken in de vroege ochtend. Daar het 3 uur rijden is dus op tijd vertrekken. Daar zal ik tal van afspraken hebben waaronder met de GM van het Ramada Plaza aldaar. Hij heeft zijn assistentie toegezegd op een aantal vlakken en ga daar graag gebruik van maken. Hoef ik het wiel niet een 2de keer uit te vinden daar een flink aantal zaken typisch zijn voor het land en Ramada Plaza.. Daarnaast ook een afspraak met een adviesbureau en ben ik bedrijven aan het contacteren waar we al onze spullen kunnen gaan uitzoeken. Rond 16 uur de laatste afspraak die zeker zo'n 3 uur zal duren waarna ik weer terug naar Craiova zal rijden. Lekker druk dus! Heb hier wel voor bijna 10.000 pagina's aan folders en gidsen liggen met materialen waar ik uit kan kiezen... Een soort van shop walhalla voor Sabrina zal ik maar zeggen ;-)

Nu de dagen voorbij glijden word het moeilijker en moeilijker op de momenten dat ik even niks te doen heb om Sabrina en de kinderen niet in levende lijve te zien. We wisten dit natuurlijk op voorhand maar goed, dat maakt het niet gemakkelijker. Je beseft pas echt hoe intens je relatie eigenlijk is als die momenten samen er niet meer zijn. Het is dus flink aftellen geblazen tot eind september!

Het warme weer is hier ondertussen omgeslagen. We hebben nu al zo'n 3 dagen veel regen met zo'n 18 graden. Ik geloof dat het morgen weer richting de 30 zal gaan, ik hoop het in elk geval want dit is me te koud. Gaat nog wat worden in de winter wanneer de temperatuur met gemak tot -20 kan gaan... whoops...

Ik wens iedereen een fijn weekend toe en hoop natuurlijk iedereen hier te zien wanneer het hotel operationeel is. :-)

Marcello

1. Marijke:
    22 augustus 2015
    Jij ook een fijn weekend Marcello.
    Veel groetjes ☀️