Rustig aan...

15 augustus 2015 - Craiova, Roemenië

Zaterdag ochtend... Momenteel zit ik in de bouwkeet en ben druk bezig met de berekeningen van personeelskosten, inzet en andere zaken die op zeer korte termijn gaan spelen. Om m'n gedachten maar even van de cijfers af te halen weer even een update.

Je blijft hier grappige dingen meemaken die wij niet kennen. Gisteren even rondje gaan lopen over de bouw. Eigenlijk moet je een bouwhelm dragen maar ja, we zijn bijna klaar en had er geen zin in. (moet die paar haren die ik nog heb goed koesteren). Eén van de trappenhuizen (voor personeel) heeft echter een nogal laag plafond waarbij ik m'n hoofd had gestoten. M'n bril zal op m'n hoofd en ging als gevolg daarvan stuk. Ik werd geassisteerd bij die wandeling door een soort van "regelneef". Die kerel doet alles wat nodig is. Chaufferen, snelle inkopen doen voor de eigenaar of mij. Toen hij zag dat m'n bril kapot was nam hij deze... gebaarde een beetje en liep weg. Nog geen 15 minuten later stond hij weer op de stoep. Bril gemaakt! hahaha. Was dat in NL het geval geweest had ik de bril waarschijnlijk weg gegooid met de gedachten dat het niet te maken was. Kosten? Nog geen 5 Euro.

Ik heb momenteel m'n auto nog niet gekregen dus is wat moeilijk bij bepaalde inkopen doen. Ook daar was een oplossing voor. Heb nu totdat m'n auto komt maar even een andere gekregen waar ik het mee moet doen. Wel afzien maar goed ik moet me maar zien te redden met een Audi A8 Stretch Limousine. Je kunt niet alles hebben natuurlijk ;-). Daar had ik trouwens ook wat probleempjes mee. Gisteren wilde ik de shopping mall gaan verkennen en meteen wat inkopen doen. Omdat dit slagschip zo groot is kreeg ik hem nergens geparkeerd en ben ik maar doorgereden naar een Lidl waar genoeg plaatsen waren. Zo zie je maar.. een grote bak ik ook niet alles.

Momenteel ben ik bezig samen met een recruiter om de sollicitatie gesprekken in te plannen van de afdelingshoofden. Dit gaat hopelijk allemaal volgende week lukken. Gezien de hoeveelheid werk is wat assistentie zeer gewenst.

Vanavond ga ik met Victor naar een bruiloft toe van een of andere hotemetoot. Het zal me benieuwen hoe dat hier allemaal verloopt. Voor zondag avond heb ik weer wat anders in de planning. Er is namelijk een straat dans festival in de stad. Vlad (van het Filharmonisch orkestgebouw) waar ik privé een beetje mee probeer op te trekken wil het me laten zien. Er zou dan door de hele stad overal mensen moeten dansen op straat op verschillende typen muziek. Eigenlijk een beetje wat je op TV wel eens ziet bij programma's over Argentinië.

Zo, is iedereen weer een beetje op de hoogte :-)

Maandag zal ik mijn nieuwe telefoon krijgen waardoor ik mijn WhatsApp met NL nummer nog maar 1 keer per dag zal controleren. Ik ben wel permanent bereikbaar op m'n nieuwe nummer +40 742 179 700. Daar zet ik maandag of dinsdag ook WhatsApp op en kan er natuurlijk op gebeld worden. (ik ben nu wel al telefonisch bereikbaar op dat nummer)

Ik zou zeggen... iedereen een goed weekend toegewenst.

Groetjes

1. Marijke:
    15 augustus 2015
    fijn weekend feestend en dansend!