Begonnen....

13 augustus 2015 - Craiova, Roemenië

Waar moet ik beginnen? Heb het gevoel nu al een boek te kunnen schrijven! Maar even telegram stijl want ik moet zo naar beneden toe. Heb afgelopen nacht in lokaal hotel doorgebracht zoals de nacht daarvoor. Vandaag zal ik in m'n appartement intrekken.

Het werk? Heel gaaf maar zo ontzettend heftig. Als ze zeggen pre-opening bedoelen ze het ook. De hoeveelheid werk wat verzet moet worden is mega. Van iedere afdeling moet alles geregeld worden maar tot het extreme aan toe. Ik zal daar nog wel eens meer over schrijven daar me dat nu niet gaat lukken. Ik weet wel dat als ik dit voor elkaar krijgen gaan overal de deuren open. De kennis die ik hiermee op doe is absoluut ongekend.

Gisteren heb ik Sabrina via de Skype nog een paar avontuurtjes verteld die eigenlijk ook wel hilarisch zijn. Het stomme is dat het amper 3 uur vliegen is maar deze wereld is zoveel anders. De cultuur verschillen met bijvoorbeeld Curacao waren bij lange na niet zo groot als deze.

Voorbeeld... Gisteren zijn we gaan lunchen met zo'n 8 personen waaronder de eigenaar met zijn vrouw, 2 kinderen, Wyndham exec, recruiter, bouw opzichter en mijzelf. Ondertussen moest de chauffeur e.e.a. regelen en die kwam terug nadat wij klaar waren met het hoofdgerecht. Daar het veel te veel eten was mocht de chauffeur aan het hoekje zitten van onze (veel te grote) tafel om daar snel de restjes op te eten..... Dit kun je je gewoon niet voorstellen...hahahahaha.

Maar goed, komende zaterdag ga ik naar een trouwfeest. Ik heb de uitnodiging als het ware al binnen. Het is voor mij een goed beeld om te zien hoe deze feesten er aan toe gaan en wat belangrijk is. Reden hiervoor is dat er heel veel trouwfeesten gegeven zullen worden

Het hotel gaat goed met de bouw. Ziet er geweldig uit en zou geen enkel ander hotel kunnen noemen in het Limburgse en daarbuiten wat zo luxe is als dit zal zijn. Grappig detail is dat we zelfs een bom kelder hebben waar zo'n 100 man in kunnen schuilen. Deuren die zo groot en zwaar zijn dat je ze met 2 man moet bedienen.

Ik moet nu helaas stoppen met schrijven. Snel m'n tassen weer inpakken en dan naar de receptie. Over 10 minuten staat de chauffeur klaar en gaan we naar een plek toe om te vergaderen en alles van Wyndham op te starten.

Hoop deze avond wat tijd te hebben om meer te schrijven en de foto's up te loaden. Iedereen een heel fijne dag!

1. Rolf:
    13 augustus 2015
    Leuk om allemaal te lezen. Veel succes met deze zware maar geweldige en leerzame job!