Nog 1 week...

18 september 2015 - Craiova, Roemenië

Zo vliegen de dagen voorbij... Vandaag voor de grap eens even berekend hoeveel ik werk en kwam tot de conclusie dat ik minimaal ergens tussen de 70 en 80 uur per week zit maar waarschijnlijk nog meer.... De deadlines komen en gaan, product na product. Gelukkig boeken we veel progressie maar ben geestelijk redelijk vermoeid. Morgen lekker uitslapen en op het gemak de dag beginnen, dan wat later beginnen met werken.

Verder op zich niet zoveel nieuws omdat ik bijna nergens meer kom. Het werk zelf is wel erg leuk en geeft ook een flinke kick. Vanavond ga ik samen met het management team bespreken wanneer wij denken klaar te zijn voor een soft opening. Een ding weet ik zeker, dat is niet dezelfde datum als de eerste feesten op de 31ste gepland staan. Maar eens kijken. Het wordt wel super mooi allemaal.

Vandaag gaat Sabrina met Marcel en Theo op pad om te kijken naar een "nieuwe" auto. Was ook echt wel nodig omdat de Picanto te klein was voor alles wat er altijd mee moet. Het zal me benieuwen. In ieder geval super dat ze hulp krijgt om de gladde garagisten de baas te zijn...hahahaha

Vandaag over 1 week zal ik rond de middag vertrekken naar Boekarest om de dames en heer op te halen. Echt iets waar ik ontzettend naar uitkijk. Nu de dagen, weken worden en weken richting maanden gaan, wordt het echt zwaar om hun zo lang niet te zien. Overdag heb ik zoveel afspraken en bouwbesprekingen dat het nauwelijks nog lukt om de kinderen via Skype te zien. Erg moeilijk, maar goed, morgen, wat er ook gaat of kan gebeuren, ga ik die kinderen zien!

Vandaag weer een dag gepland waarbij we restaurant meubilair gaan bestellen, handtekeningen gezet gaan worden voor bepaalde apparaten, personeel aangenomen gaat worden, demonstraties en nog 1000 dingen... De dagen vliegen voorbij....

Oh ja, al deze stress en uren werk is wel goed voor 1 ding... Sinds vertrek ben ik bijna 7 KG kwijt geraakt en ben voor het eerst in JAREN onder de 90kg uitgekomen! Zie er weer wat strakker uit voor als Sabrina hier is ;-)

Fijne dag allen!

1. Rolf:
    18 september 2015
    Denk dat ik dan ook maar weer een hotel moet gaan openen, zodat ik ook onder de 90 kg kom ;-)