Vandaag... 7 jaar geleden

7 september 2015 - Craiova, Roemenië

Vandaag begint de week waarin veel zal gebeuren, althans dat verwacht en denk ik. Eigenlijk heb ik niet zoveel nieuws te vertellen maar wil toch ff kwijt dat het vandaag exact 7 jaar geleden is dat Sabrina en ik elkaar voor het eerst kusten..jaja, de tijd gaat snel! En kijk nu eens. We hebben een huisje en gezin samen met 3 geweldige kinderen! Helaas van elkaar gescheiden (tijdelijk) maar gelukkig binnenkort weer even een moment samen.

Ik realiseer me dat ik heel bijzondere, leuke maar ook zware tijden hier mee maak. Het werk is zwaar en het gemis naar Sabrina en de kinderen is zwaarder, maar voor Sabrina is het nog vele malen heftiger. Het is pijnlijk te zien dat ze nog geen moment meer voor zichzelf heeft. Geen moment rust. Als de kinderen eenmaal slapen dan begint het poetsen, strijken, wassen, enz. Ik ben dan ook erg dankbaar dat een aantal zoveel proberen bij te springen! Marcel die in huis met de technische dingen helpt, de extra oppas van Gitty, Karien…  Het doet me goed te weten dat die steun er is want zelf met al die steun blijft het een zware opgave om alleen 3 kinderen op te voeden.
In de afgelopen maanden voordat ik hier begon heb ik meegemaakt wat het is. Ik had de kinderen toen alleen overdag en was blij als de steun in de avond er weer was. Dat heeft Sabrina nu niet. Je zou het namelijk gemakkelijk vergeten omdat ik degene ben die zoveel meemaakt.
Maar goed, dat moest ik ff kwijt.

Gisteren avond kwam er nog een mailtje binnen met geweldig nieuws. Hele goede vrienden van ons krijgen een tweeling, geheel onverwachts… ga verder geen namen noemen want het is nog erg pril maar was wel super nieuws te horen. Geeft weer extra energie voor de week :-) .

Nou goed, het feest gaat beginnen, ik ga hier eens flink aan de slag.

Fijne week allemaal!

1. Marijke:
    7 september 2015
    Mooie dierbare herinneringen.....moeilijke momenten...spannende uitdagingen....!
    Sterkte en succes deze week.
    Lfs uit Gebrook.
  2. Rolf:
    7 september 2015
    Mooi om allemaal te horen. Beide van harte en nog vele lieve jaren met z'n allen. Jullie zijn beide super!! en die kleine koters natuurlijk ook. Zoals ik altijd tegen Caroline en de kids zei als ik weg was: "Ik ben nooit weg, ik ben altijd bij jullie want ik zit altijd in jullie hart en jullie zijn altijd bij mij want jullie zitten in mijn hart." Dat is bij jullie precies hetzelfde!!