Bucharest - Dag 1

10 augustus 2015 - București, Roemenië

Ik zal echt niet iedere dag gaan schrijven maar de eerste indrukken zal ik wel waar mogelijk gaan verwoorden in dit blog.

Vandaag afscheid. Het viel aan de ene kant erg zwaar en aan de andere kant was ik zo gespannen dat ik er ook nog maar beperkt aan kon denken zal ik maar zeggen. Deze ochtend met Wizzair vanaf Eindhoven naar Bucharest gevlogen. Echt een goede vlucht gehad. Ze hadden wat dat betreft goed voor me gezorgd door meteen een plaats te reserveren bij de nooduitgang met meer dan voldoende plaats om comfortabel te zitten.

Bij aankomst in Bucharest stond de jongste zoon van de eigenaar, Andrei samen met Cris (de recruiter) mij op te wachten. Van daaruit zijn we direct doorgereden naar het Ramada Plaza waar ik momenteel ben. Even bagage gedropt, Sabrina gebeld en vervolgens een diner afspraak gehad waarbij we de huidige stand van zaken door zijn gaan nemen omtrent de bouw van het hotel en overige relevante zaken. Ondanks dat er al het e.e.a. gedaan is moet er nog verschrikkelijk veel gebeuren. Deze week zal ik dan ook direct sollicitatie gesprekken gaan voeren voor een aantal belangrijke functies binnen het hotel.

De bouw loopt ongeveer 2 weken achter op schema. Dit komt met name doordat de meubels en andere toebehoren uit Italië moeten komen. Wegens vakantie ligt daar nu gewoon alles stil. Even geduld hebben dus.

Morgenvroeg zal ik om 10:30 opgehaald worden en staat een vergadering gepland om 11 uur. Rond 15 uur zullen we vervolgens met een delegatie van ongeveer 5 personen richting Craiova vertrekken.

Net nog even met Sabrina en Morgan geskyped en maar eens op tijd naar bed toe. Het zijn veel indrukken geweest vandaag. Niet de gemakkelijkste maar wat Sabrina en ik nu al een tijdje zeggen, we weten waar we het voor doen!

1. Gitty:
    10 augustus 2015
    Ik hoop dat je vannacht goed kunt slapen, dat het met je gezondheid ook snel beter zal gaan.
    Voor morgen veel succes!
    Veel liefs
  2. Rolf:
    11 augustus 2015
    Veel success!! Leuk om alles zo mee te krijgen van je nieuwe stap in je leven.
  3. Steven:
    11 augustus 2015
    Hey makker, gaaf om zo op de hoogte te blijven. Prachtig avontuur en app vanavond even goed? Gr steven