Uitstel...

30 september 2015 - Craiova, Roemenië

De kogel is door de kerk. Eindelijk heeft men ingezien wat ik al vertel sinds ik ben begonnen. De opening wordt uitgesteld, helaas wel met pijnlijke consequenties... Er stonden voor 31 oktober 2 bruiloften in de planning. Allebei toevalligerwijs ook nog voor advocaten! Vandaag mag ik hun gaan vertellen dat het feest niet doorgaat! Whoop Whoop!

Toen gisteren het besluit viel was direct erna spoedberaad hoe we het e.e.a. kunnen oplossen en wanneer dan wel open te gaan. Het grote probleem is dat de constructie achter ligt waardoor we operationeel ook beperkt zijn. Daarbij ook nog eens dat ik voor de operationele kant van zaken maar 1/3 van de tijd heb gekregen van bijvoorbeeld een keten als NH die weten dat sommige zaken nou eenmaal tijd kosten om het goed te doen.

Dit neemt niet weg dat we hoe dan ook op 14 november wel 2 andere mega feesten zullen hebben met alle mogelijke consequenties van dien daar de projectleider gisteren ook aan heeft gegeven dan nog steeds niet klaar te zijn. Ik heb in elk geval ademruimte gekregen en vandaag tal van vergaderingen in de planning om te kijken wat wel en wat niet klaar zal zijn. Weer een spannend en druk dagje dus.

Ik ben wel benieuwd hoe die 2 koppels zullen reageren! Zoals ik al eens had geschreven lig ik veelvuldig overhoop met de hoofd administratie van de overkoepelende bv. Hij heeft deze mensen continue beloftes gemaakt zelfs tot enkele dagen geleden zonder mijn toestemming maar goed, Pauwke mag het gaan oplossen. Sjiek!

Verder is het nog even afkicken van het korte verblijf Sabrina, Marielle en kids. Ik ben mega blij dat ik hun weer heb kunnen zien, deed wat dat betreft echt goed. Nu uitkijken naar een volgend moment. Kan niet wachten om te weten wanneer zodat ik kan gaan aftellen!

Iedereen een fijne dag vandaag en Sabrina sterkte met de ziekenboeg thuis!

1. Marijke:
    30 september 2015
    Het blijft spannend,,,,tot bels!