Het bezoek

28 september 2015 - Craiova, Roemenië

Waar moet ik beginnen?

Het is teveel om op te noemen... Na weken van uitkijken naar het moment was het afgelopen vrijdag dan zover. Sabrina kwam met Morgan, Julian en de geweldige assistentie van Marielle, wat los van de assistentie natuurlijk ook gewoon super gezellig was.

Ik vond het erg emotioneel om hun weer te zien. Wachtende bij de gate kreeg ik hartkloppingen omdat ik wist dat het ieder moment zover kon zijn. Ik had hun door de opengaande deuren al zien staan en dan weet je.... het kan niet lang meer duren.

Ik moet toegeven dat ik had onderschat hoe zwaar het zou zijn mijn gezin achter te laten. Het is heftig..... heel erg heftig en zoals gewoonlijk besef je het pas als je het "niet meer hebt".

We hebben een paar super leuke dagen gehad. Een heftig tripje richting Craiova waarbij Sabrina nog een paar opmerkingen maakte over mijn redelijk aangepaste rijstijl...hahaha tot aan bezoek aan een mooi park hier, een shopping uitje... (want ja, Sabrina en Marielle moesten natuurlijk wat leuks hebben ;-) ) tot aan... tja... we hebben eigenlijk super veel gedaan.. In het kort:

• Vertrek richting Craiova
  • s' Avonds stevig borrelen en lachen in m'n appartementje
  • Marielle voor kinderen zorgen (Dankje dankje dankje...)
  • zaterdag begin van de dag met tour door hotel
  • daarna shoppen in Elektroputere shopping mall met kinderen leuke dingen doen daar.
  • Bezoek grootste natuurlijke park van Craiova in midden Europa met luch en spelen kids.
  • Etentje in de stad
  • weer borrelen... ;-)
  • 's Ochtends vertrek naar Bucharest
  • inchecken hotel en ff relaxen.
  • lunch met eigenaar van hotel, zijn vrouw en jongste zoon poep sjiek restaurant
  • Bezoek museum park Bucharest met jongste zoon en zijn vriendin
  • Bezoek centrum stad met wederom etentje in de stad
  • Laatste borrel in hotel
  • Lekker ontbijt
  • Zwaarste afscheid ooit

In een notendop de dagen.

Ik vind m'n werk bijzonder en geniet van het werk maar realiseer me ook dat niks belangrijker is in het leven dan m'n gezin. Dit is met oprecht het zwaarste afscheid geweest ooit maar ik weet waar ik het voor doe! Hoop ze snel weer te zien.

1. Marijke:
    29 september 2015
    Veel liefs uit Gebrook!
  2. Rien:
    29 september 2015
    Ik heb groot respect voor hetgeen jullie doen. Ver van het liefste wat je hebt aan een nieuwe loopbaan beginnen lijkt me een uitdaging maar wel erg zwaar. Hopelijk komt er in de nabije toekomst een mogelijkheid om iedere dag samen te zijn.
    Sterkte en succes.